ტრენინგის 8- დღეს ვისაუბრეთ დიფერენცირებაზე,შევურჩიეთ აქტივობები სპეცილური საჭიროების მქონე,არაქართულენოვან მოსწავლეებს და ნიჭიერ მოსწავლეებს, აქტივობები და შევიტანეთ გეგმაში.ვისაუბრეთ აგრეთვე მენეჯმენტზე,ფასილიტაციაზე,რაც დაეხმარებათ მოსწავლეებს უკეთ გააზრებაში.ბოლოს ბლოგში გავეცანით ერთმანეთის პრეზენტაციებს და დავიწერეთ კომენტარები.
მეოთხე დღეს ვიმუშავე პროექტის მიმდინარეობაზე,კერძოდ შეფასების ფორმები,მიზნები.გამიჭირდა ცოტა პროექტის მსვლელობის ჩამოყალიბება,დახმარების შედეგად დავასრულე.აქტივობის და დროის განაწილებაზე ჩემტვის ახალი იყო მოსწავლეტა გამოწვევაის ფაზაში ინტერესი.
Comments
Post a Comment